Tillbaka från Sälen

Hur ska man sammanfatta veckan? Har haft jättetrevligt. Tjejerna har partat hela veckan. Själv har jag tagit det lugnt. Axeln har gjort att jag vart lite gnällig och frustrerad till och från.

"Eliten" (alltså Henke, Linn och Emelie...) åkte skidor fyra dagar. Forsman tre dagar. Jag, Helén och Marie nöjde oss med två dagar.

Det var riktigt roligt när vi var iväg hela gänget till Hundfjället och åkte skidor. Jag gillade Trollskogen, gick lugnt och fint där.

Förutom skidor åkte vi även skoter. Väldigt roligt =) Och väldigt kallt... På min födelsedag åkte vi hundsläde. Mysigt! Det finns inget man uppskattar så mycket efter en dag i snön med frusna tår som varm choklad med grädde!

Några citat från veckan som gått:

"Där låg en död hare, eller en sten!" by Forsman
"Limmet klistrar på allt!" by Marie
"Man måste vara full för att uppskatta smaken." Minttu, by Helén
"Jag gillar att komma näst sist!" by Pontus
"Var är mitt liv?!" Ölen, by Linn
"Jag har hela underlivet fullt med öl!" by Helén
"Känn tänkte jag säga, eller nej!" följdcitat, by Helén
"Aj! Jag fick den rakt på kulan!" by Helén
"Man får inte dra egna elkablar..." ur ordningsreglerna för lägenheten

Och lite bilder:











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0