My Wish List

Då var det snart dags att fylla år då! =) Den 16e januari blir jag 25 år, halvvägs till 50!
Det är supersvårt att önska sig saker. Men jag har samlat favoriterna...

- Gällande spel har jag länge velat ha Party Alias. Efter det önskas även Med Andra Ord.
- I min Disney-samling saknas Pongo och de 101 dalmatinerna (#17).
Att jag inte kunde hitta Aristocats (#20) i min samling chockade mig, så den önskar jag högt!
Som nr tre önskas även Bernard & Bianca i Australien (#29).
- Presentkort på A6 och gärna på ONCE skulle också uppskattas!

Och fresten.. Jag vet redan att jag kommer få två underbara presenter på min födelsedag =)
Vi kommer ju vara i Sälen. Jag fyller år på en lördag. Då kommer jag få åka hundsläde!
Dessutom har jag fått veta att Arvingarna spelar där då, på min födelsedag! Underbart!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0