Helg!

Inte för att helgen är speciell i sig just nu. När man är sjukskriven känns alla dagar likadana. Har blivit sjukskriven en vecka till. Min sjukgymnast är väldigt positiv, och trots att jag inte mår ett piss bättre (snarare sämre) så tycker han att mina problem borde försvinna av sig själva nu sista veckan... Jaha...

Så jag tänkte slå en signal till Henkes sjukgymnast. Hon är tydligen duktig och gör faktiskt något när man är där... Hos min nuvarande sjukgymnast ligger jag mest på en värmekudde i 45 min, sen "drar" han lite lätt i nacken och spänner lite i axeln... Händer ingenting....

Idag har vart en sån där stressig dag när man har massor med saker att göra, men man är alldeles för trött för att faktiskt göra något... Framåt kvällen lyckades vi iaf ta oss till A6. Jag köpte två kjolar på Vila, på rean dessutom! =) Tänka sig, lilla jag hittar nåt på rean.. Otroligt! Ca 70 kr/kjol, inte illa! =)
     Vidare gick jag in till The Body Shop och köpte ansiktscreme. När man fyller år får man 100 kr att handla för om man är medlem, så min ansiktscreme kostade mig 89 kr =)
     Gick in en snabb sväng på systemet och handlade lite smått.

Efter A6 var vi tvungna att handla lite ätbart inför morgondagen. Så vi åkte till Ica Maxi. Har nog aldrig sett något liknande på Maxi. Varenda gurka var mjuk och rutten! Illa! Så vi åkte till kära Lidl istället =) Superfräscha grönsaker, och just nu har dom ju frukt-och-grönt-kampanjen. -41% på gurkan. Me like...

Väl hemma har det inte hänt särskilt mycket... Har fixat smörgåstårtan inför morgondagen. Så den står i kylen och väntar att garneras imorgon. Köket ser för jäkligt ut...
     Men det skiter jag i just nu. Jag måste duscha! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0