The Imaginarium of Dr. Parnassus

Kollade lite vilka filmer som visas på bio i Stockholm. Dom har ju lite större utbud där.. ;) 



The Imaginarium of Doctor Parnassus är en fantastiskt saga om doktor Parnassus och hans extraordinära Imaginarium, hans resande teatershow där publiken får en oemotståndlig möjlighet att besöka sin fantasi genom en magisk spegel - för att sedan välja mellan himmel eller helvete. Parnassus är välsignad med gåvan att styra andra människors fantasi men bär på en mörk hemlighet. För länge sedan slöt han ett avtal med djävulen, och djävulen har nu kommit för att hämta sin delav avtalet – Parnassus 16-åriga dotter...

Verkar sjukt bra. Den har fått bra betyg. Och med skådisar som Heath Ledger, Johnny Depp, Colin Farrell och Jude Law. Det kan väl inte misslyckas?

Den hade biopremiär på juldagen. Vill att den ska komma på DVD!




Kommentarer
Malin

Jag vill med se den filmen!

Jag har inte tackat nej till ett jobb. Får jag ett jobb så tackar jag ju självklart inte nej

2010-02-19 @ 17:33:50       Blogg: http://tmc.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0