Bebismys

Idag har man kört runt runt.. Vart hos sjukgymnasten. Sen till Djurmagasinet för att inhandla det viktiga till katten. Posta lite brev... Sen plocka upp Patricia och Helén, så åkte vi ut till Anna i Bankeryd. Så mysigt =) Oskar växer så det knakar. Som vanligt somnade han gott i tanternas knän... ;) Vi kände oss alla väldigt sega idag.

Jag fick en försenad 25-årspresent av Anna =) Förvånad jag vart. Boken 100% Choklad. Inte lika förvånande.. ;) Hittade flera intressanta recept som jag ska prova snart. *mmm*

Anna skulle ta sig in till staden i nästa vecka, så då sa jag att jag kunde bjuda henne på mina berömda frysta kladdkakemuffins =)




Kommentarer
anna

:) kul att kunna göra dig förvånad. Nästa torsdag tänkte jag bege mig till a6 på fm. Sara skulle nog joina. Du också?? Veckan därefter när Peter jobbar kväll tänkte jag komma hem till dig om du är ledig nått då. Sara tänkte joina då också om hon fick. Med Sigge. :) kramar

2010-02-26 @ 17:54:37       Blogg: http://nyttkapitelimittliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0