10 000 besökare!

Det är väl en milstolpe.. =) 

Idag har man vart 25 år i en hel månad! Hehe..

Igår var man hos doktorn... Ville ju börja med arbetsträning. Jag är då på jobbet två timmar om dagen. Utöver, så jag kostar inte arbetsgivaren någonting och jag kan jobba i min egen takt. Både jag, chefen och sjukgymnasten tyckte det lät bra. Men inte doktorn... Man måste visst ha varit långtidssjukskriven för att få arbetsträning... Suck...

Så det slutade med att jag blev helt sjukskriven resten av månaden, alltså två veckor till. Doktorn verkade lite tjurigare igår än första gången jag var där. Enligt honom sjukskriver man tydligen normalt sett folk med mina besvär enbart i två veckor, sen ska det vara borta. Tycker dom iaf... Jag har nu vart sjukskriven i en månad...

Aja... Vad är väl en bal på slottet... Får hoppas jag får ordning på axeln snart...




Kommentarer
Malin

Det tycker jag absolut att du ska göra ;D

2010-02-16 @ 19:57:08       Blogg: http://tmc.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0