Shopping på stan och massa snö!

När jag tittade ut genom fönstret idag snöade det! Stora fina flingor! Jag tycker vintern är mysig, så länge det inte blåser! Och idag var det vindstilla! Bara mängder med stooora snöflingor som sakta föll mot marken.


Det var kallt, men ändå skönt ute. Mötte upp lillasyster på stan. Gick runt lite. Köpte lite julklappar. Köpte underkläder på New Yorker för 500 spänn =) Har sett att Din Sko har många snygga stövlar, så var inne där. Stötte på en gammal klasskompis från gymnasiet. Väldigt trevligt, och otippat. Hittade dock inga skor i slutändan ändå... Hittade ett par pälsbeklädda skor som jag gillade, men de var lite väl über... Var inne en sväng på JC med. Gud, vad jag vill ha ett par riktiga jeans!

Sen gick jag hem. Fixade lite mat till min sjukling här hemma. Vilade lite, sen ut med hunden. Trött....
Kommentarer
My Isoniemi

Fin julig blogg :)

2010-12-04 @ 18:11:28       Blogg: http://mysfoton.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0