Ingen shopping för min del... =(

Det har blivit några julklappar såklart, men jag hade hoppats på något till mig själv. Kicks hade rabatt på OPI-lack, men hittade inga fina. Din Sko har ett par varmfodrade stövlar som jag spanat på ett tag, men varit osäker på... Skulle ta med Henke och titta på dom igen, men så blev vi båda sjuka. Sen har jag inte haft tid. Finns dom kvar nu? Nope... Kollade på hemsidan. Finns inga i min storlek varken på stan eller A6, dom är till och med slutsålda på webshopen. Illa... Såklart att jag bestämmer mig för att jag vill ha dom efter att de tagit slut...
Kommentarer
CAROFLINA.SE ♥ ♥ ♥

Tack (såhär två veckor efter att du skrev) haha :) Har du pimpat huset med jul nu? ♥

2010-12-23 @ 23:07:39       Blogg: http://caroflina.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0