Dagens paket: 7e december


Henke fick lov att öppna dagens paket. Mjukt, för svårt att gissa..

En kökshanddukt med recept på Rocky Road som motiv.

Idag är man inte riktigt på topp... Henke har legat sjuk ett tag nu. Han hostar som attan. Läkaren har gett honom hostmedicin och säger att om Henke fortfarande hostar efternyår så ska de röntga lungorna... =/ 

Förutom hostan så är han rätt rejält förkyld, och detta har börjat sätta sig på mig. Har snorat några dagar nu, men känt mig pigg trots allt. Men vaknade idag och hade ont i halsen och var allmänt seg. När jag väl gick upp la jag mig och tittade på tv. Efter några program gick jag och la mig i sängen igen. Men efter ett par timmars sömn och vila under dagen och två koppar te så börjar jag komma tillbaka. Hoppas verkligen att jag inte blir sängliggandes, ska ju börja jobba halvtid nästa vecka...
Kommentarer
Lina

I särklass det godaste julgodiset!

2010-12-07 @ 22:13:39       Blogg: http://www.ogonblickattminnas.blogspot.com
Cajsa

hehe ok..:P

haft en bra dag idag då? :)

2010-12-07 @ 22:18:42       Blogg: http://cajsa1.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0