Blogga från mobilen

Jaha. Det här är första gången jag bloggar från mobilen! Har en ny mobil som det är mycket enklare att surfa med! Idag har jag jobbat 7-11, sen har jag bara slappat. Är så trött.. Inatt somnade jag snabbt. Skönt, eftersom jag haft så svårt att sova på sistone..

Duchess har blivit mer kelig. Kryper gärna in under täcket eller filten och sover tätt intill en. Jag slumrade till i eftermiddags. Vaknade och såg henne ligga tätt intill mig. Nu har vi värsta familjemyset! Jag tittar på tv med en filt om mig. Donna sover i min famn och värmer mig. Duchess har lagt sig tillrätta under filten och värmer mina fötter. Såå mysigt har vi det!

Kommer ett inlägg senare om dagens paket.. =)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0