Vill inte bli sjuk!

Förra veckan var det Henke så låg däckad nästan hela veckan. Har ju bildbevis på att han svimmade på toaletten. Det verkade vara en förkylning, fast utan snoret. Den värsta sortens förkylning om ni frågar mig, den sätter sig som ett tjockt täcke i huvudet...

Hur som. För två veckor sen kände jag lite förkylningssymtom. Jag var torr i halsen, och fick dricka vatten konstant. Men jag kände mig pigg, och det bröt inte ut. Jag klarade mig. Sen gick då Henke och blev sjuk.

Idag har jag känt mig sämre. Jag har varit tjock och slemmig i halsen. Huvudet har känts som en mild explosion. Men jag har ändå känt mig pigg. Tänkte att det blir nog bara lite slemmig hals i några dagar, sen går det över...

Efter stängningen idag stod jag och jobb-Linn och snackade utanför i nästan en halvtimme. Den normalt svala luften isade nu i öronen. Kändes inte riktigt bra, men jag kände mig ändå pigg.

Så när jag kom hem och slappnade av, då kom det. Halsen blev värre, huvudet har redan exploderat och öronen håller nog också på att explodera... Har druckit en kopp te, och ska ta mig en kopp till. 

Hoppas, hoppas att jag inte bli sjuk! Hoppas att jag är normal imorgon igen... 

För övrigt... Har beställt lite produkter från lyko.se. Väntar med spänning att det ska dyka upp i brevlådan. När man beställer från lyko.se så är det fraktfritt när man handlar över 500 kr. Jag köpte tre produkter som gick på 523 kr =) Fri frakt *woho*

Usch, känner mig så seg. Tur jag har bloggen, för orkar inte öppna munnen just nu.. Men skriva går bra! Skickar upp lite bilder på mina nya inköp när jag fått hem det.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0