Smärta

Axeln har börjat krångla med mig igen. Jag har ju förvisso alltid ont, mer eller mindre. Men nu efter semestern så har den börjat göra sig påmind...

Jag jobbade öppning igår. Vilken innebär att jag plockar pall eller pall med frukt.. Som tur var jobbade jag bara 6-10. Efter en timmes plock började jag få ont. Efter två timmar gjorde det riktigt ont. Efter tre timmar var jag totalt död. Sista timmen satt jag i kassan. Kunde inte plocka mer...

Imorgon ska jag jobba öppning igen. Egentligen skulle jag jobbat stängning, men då Henke också jobbar kväll blir Donna ensam hemma för länge. Så jag bytte till morgonpass. Men nu pallar inte min axel det. Så jag ägnade halva kvällen åt att ringa runt och försöka få tag på någon som kunde ta halva mitt pass, innan öppning. No luck. INGEN kunde... *suck* Efter mycket om och men så gjorde jag ett sista försök, och fick tag på en ängel som kunde jobba mina morgontimmar! *lycka*





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0