Olycka på toaletten

Inte jag alltså. Fick ett sms på jobbet av Henke. Han hade svimmat, samtidigt som han satt på toaletten. Stackarn åkte ner i golvet med huvudet före. Han beräknade att han nog legat avtuppat i kanske tio minuter. Tack och lov kom Duchess och strök sig mot honom så han vaknade till liv igen. 

Jag är mest glad för att han mådde bra, och att han förvarnat mig. Jag blev ändå lite paff när jag såg hans ansikte. Det har lagt sig lite nu, men han är fortfarande öm, stackarn.

Vet inte riktigt vad det är med honom. Han har inte mått så bra i veckan... Till helgen ska vi bröllopsplanera hos storasyster med familj. Han har valt att följa med, men får se om han orkar med stöket. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0