Jif äger!

Fick tipset av en jobbarkompis att köpa Jif. Det gör under för bl.a. diskhon! Vi har öppna hyllplan i köket, där det förbannade kletiga, fastklistrande fettet mer än gärna bosätter sig!

Idag har jag och Henke rensat både köket och vardagsrummet. Plockat bort all småskit som bara legat och skräpat, rensat bland våra högar med papper, slängt utgångna kryddor m.m.

Såå, när vi rensat krydd- och kokbokshyllan så kände jag ett starkt behov att göra hyllorna skinande rena. Har gjort detta för, och fått kämpa hårt för att få den ren från detta envisa fett.

Så nu provade jag med lite Jif! Det är nästan skrattretande hur enkelt det blir skinande rent! Nästan som taget ur en reklamfilm för rengöringsmedel!

Me looove Jif!

Nu återstår bara att rensa i sovrummet och skräp som blivit ståendes i hallen...

Nu är mina Tradera auktioner avslutade, och jag är 1375 kr rikare! Najs som fan!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0