Hårförlängningar?

Jag har länge länge velat göra hårförlängningar igen. Anledningen till att jag inte gjort det är att det kliar något så förbannat efter ett tag i hårbotten, och att det inte riktigt känns nödvändigt när mitt eget hår börjar bli rätt långt.

Jag har haft hårförlängningar två gånger. Första gången när en bekant (ej frisör) klippte av mig allt hår i en pottfrisyr... Jag grät mig till sömns i en månad... Andra gången minns jag inte varför jag gjorde det. Började få lite längd, men ville ha långt igen. Tjockt, svart, ruffsigt hår mitt i sommaren. Ingen hit...

Har även köpt ett clip-on set i fejkhår. Då kvalitén sög, så slängde jag det och köpte clip-on i äkta hår. Detta har jag kvar, men det är ju nästan svart.

Ska snacka med Jessica, min frisör, imorgon så får vi se!




Kommentarer
Anna

Jag tycker du är fin som du är <3

2010-08-19 @ 14:43:57       Blogg: http://nyttkapitelimittliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0