Grattis min lilla Donna!

Igår fyllde min lilla plutta 6 år! Henke var så söt och sjöng för henne ;)
Hon fick ett saftigt ben som hon tyckte var maaaassa gott!


Annars då... Har vart med Helén och Tina hos Sara och lille Sigge idag. Sigge studerade mig länge och väl, och försökte bestämma sig för om jag var en läskig eller snäll tant. Men han kastade glatt boll med mig och gav mig sina böcker, så jag tror jag fick OK ;)
Hade supermysigt med kaffe, bullar och massa tjejsnack!

På lördag ska jag nog träffa lillasyster! Ska bli najs. Man ser ju inte henne så ofta ;)

Skulle fotat med Jonna idag, men eftersom jag somnade ca kl 4 imorse, så var jag skapligt däckad i förmiddags... Såå, får se ifall det blir till helgen. Annars i nästa vecka!

Nu ska jag nog sätta igång lite kaffe. Har booooring...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0