Schwarzkopf BonaCure

Me looooooooove detta schampo och balsam från Schwarzkopf!! Första gången jag testade detta var när jag och lillasyster var hårmodeller. Då fick vi en goodiebag med bl.a. detta schampo och balsam. Jag blev kär! Men som de flesta frisörprodukter låg detta lite utanför min budget...

Nu när jag ljusat upp håret behövde jag ett silverschampo. Då detta sliter en del på håret så skulle jag varva med vanligt svensson-schampo. Ville då ha ett frisörbalsam till silverschampot. Det fick bli Schwarzkopf BonaCure. Och jag fick en uppenbarelse! Jag blev påmind om varför jag äääälskade BC! 
Balsamet är helt underbart! Doftar ljuvligt, håret blir silkeslent! Snudd på att man verkligen känner hur det jobbar sig in i djupet av håret! Lovely! Schampot är också alldeles alldeles underbart!

Schwarzkopf BonaCure finns att köpa hos frisörer eller på nätet. Kolla in lyko.se! Din frisör på nätet! Där finns BC schampo och balsam för 139kr/st!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0