Klösmöbel till kissen

Nu har man vart igång på Tradera igen! =) Ville ju ha en klösmöbel till min kisse. Dom är ju så satans dyra. Hittade en som jag tror blir perfekt! Fick den för 400 kr. På Blocket finns det säljare som tar 800 kr för samma. Och i butik så skulle jag tippa på att den kostar runt 1500 kr kanske? Billigt fick jag den iaf! =)
Idag blev det påskmiddag hos päronen. Det var mumma! Sen drog jag och Henke en sväng till några polare för att se kvällens match. För i helvete HV, vad sysslade ni med ikväll??
När HV gjort sitt första mål drog jag och Henke till Jensen's Böfhus. Maten dög, efterrätten var riktigt god. Vi hade mycket underhållande bordsgrannar... ;)

- "Hur vill du ha köttet?"
- "Kremerat!"

"Du ser ut som en gravid anakonda..."

"Well done är lika med död."



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0