Dåligt med update...

Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera bloggen det senaste. 
Men jag ska väl kunna få till lite update här nu =)

I lördags körde jag och tjejerna en vit kväll. Vi drog med vår personlige chaffis, Forsman, till Habo. Det var först tänkt att vi skulle till Gränna, men då vädret inte var det bästa följde vi Linns mammas tips om ett ställe i Habo. Lustfyllt hette det. Supermysigt! En inredd lada. Dom hade kakbuffé, all you can eat! Linda säger jaaaa tack! ;)

Jag och Linn hoppade studsmatta efteråt =) Superkul! Hihi.

Henke har fått ytterligare ett städryck =) Plockade undan, dammsög m.m. Sen när jag kom hem tvättade jag golven. Nu har Henke legat sjuk i nästan en vecka. Men efter ett besök hos farbror doktorn där han fick Cocillana, så är han på bättringsvägen!

Henkes päron är hemma från utlandet nu. Trots att jag sagt att dom inte behövde köpa något till mig så kom de hem med en flaska Midori, Black Tower bag-in-box och en jättesöt plåtburk med Disneymotiv =) Inuti fanns en slags påskkaka, men nu har jag lagt i allt mitt te istället. Blev superbra!

I torsdags hade jag en sjukt givande dag. Jobbade 6-12. Åkte hem och fixade till mig.
Sen blev det stan med systrarna. Kollade på våra tärnklänningar. Nu är det bestämt! ;)
Sen framåt kvällen blev det fika med flickorna. Patricia och Emil joinade en stund.
Sen gick vi på bio. Det blev Farsan. Den var rolig, med ett bra budskap. Grät lite faktiskt.




Kommentarer
sara&sigge

Visst är Lustfyllt helt underbart!?! Så mysigt... gullig plåtburk =) Ses på frullebuffén! Kram!

2010-04-20 @ 13:21:50       Blogg: http://kakmonstermamman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0