Shoppinglista för IKEA

Nu har jag äntligen köpt min sminkväska! Har bloggat om denna innan.
Lägger upp bilder imorgon när jag invigt den =)

Henke och jag har då vart på lite ärenden idag. Men vi hann inte med IKEA. Så nu har jag gjort en shoppinglista för morgondagen! Följande ska, imorgon eller senare, inhandlas:

- Köksbord och fyra stolar.
- Stol till Henkes skrivbord.
- Byrå till hallen, som ska svartbetsas.
- En förvaringsmöbel till badrummet.
- Ny stekpanna och wokpanna.
- En urläcker orange bordslampa till vardagsrummet.
- En tv-bänk.



Kommentarer
Jenny

Vi var på IKEA i fredags & hade också en lång shoppinglista!:)

2009-09-06 @ 15:36:18       Blogg: http://waiting4u.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0