IKEA och Nintendo Wii

Ja, nu är det ju läggdags för längesen.. Tänkte blogga lite kort först...

Var som sagt på IKEA med Henke idag (lördag). Det enda vi fick med oss hem från föregående inlägg var stek- och wokpanna....
- Byrån vi tänkte ha i hallen var för låg. Tänkte istället köpa en fyrkantig Expedit, men den var tillfälligt slutsåld. Kommer igen om en vecka. Jippie... 
- Vidare så hittade vi inte badrumsmöbeln heller. Den vi ville ha, i valnöt, hade utgått. Kvar finns bara björk. Blä...
- Tänkte köpa ett Vika-bord i strl 120x60 cm till köket, då vi knappt har plats. Men insåg när vi kom till matsalsavdelningen att jag nog hellre vill ha ett riktigt köksbord. Så ska se hur "stort" vi får plats med...
- De billiga trästolarna "Stefan" för 149 kr hittade vi inte heller.....

Efter IKEA kom Patricia hit på en kopp kaffe. Framåt kvällen åkte jag till Madde och spelade Wii för första gången. Det var riktigt kul! Så nu kollar jag Blocket.se för fullt för att fynda en konsoll =)

Om jag nu hittar ett tänker jag pimpa det! Och även min laptop =)

Ja, det var väl allt för idag... Nu ska jag soooova!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0