En ledig söndag

Blir alltid lika förvånad när jag faktiskt är ledig... Men som vanligt på lediga dagar får man passa på att göra massa ärenden! =)

Dagen började med att vi sov en timme längre än tänkt. Vilket ledde till lite stress. Men vi fixade det! Först åkte vi till MediaMarkt där jag skulle titta på digitalkameror. Hittade en riktigt najs 12 megapixlare för 2 000 kr. Rätt bra pris.

Vidare åkte vi till Rusta för att kolla mattor och fransgardiner. Vilket blev både en besvikelse och positiv förvåning. Hittade inte fransgardinen jag sett på hemsidan. Skit... Hittade en matta på rea, som duger tills vidare iaf. Är så äckligt svårt att hitta en snygg ryamatta för en bra peng!

Sen åkte vi förbi EM. Samma sak där. Inga snygga mattor. Har dessutom 50 % där, så det hade ju suttit fint... Men men...

Sen var det dags att åka till Henkes mormor för att äta middag. Det var äckligt gott! Hur kommer det sig att de äldre alltid har middag, fika och sen kaffe med kaka? Mätt blir man iaf...

Åkte hem. Fixade lite. Lyckades få ett litet ryck att plocka undan lite. Efter att ha letat efter massa rockmusik på Spotify nu behövde jag pigga upp hjärnan med lite glatt 90-tal =)
E-Type är kung! Några f.d. grannar kom och tittade på lägenheten, tog en kopp kaffe och kikade på vårt Malibu-skåp.

Blir lite ärenden imorgon med innan jobbet. Jobbar kväll, så hinner förhoppningsvis med en del under dagen. Bl.a. ringde dom från Gallerix igår. Våra tavlor har kommit! *lycklig* Så dom ska hämtas! =)

Nähä... Nu blir det åter till Spotify...

En liten notis... Vem köper ett begagnat Nintendo Wii utan garanti på Tradera för 1 800 kr, när man kan få ett nytt med garanti för 2 000 kr på Elgiganten?? Finns idioter alltså...

Imorgon börjar min 8-dagarsvecka........

Over and Out!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0