Dags för ny elektronik!

Min digitalkamera har krånglat länge. Batterierna klarar sig max två timmar, om jag stänger av den emellan. Men nu har den gett upp TOTALT! Så fort jag sätter i nya batterier blinkar den om att batterierna är slut.. GAAH!

Dags för ny elektronik!

Har en vän som jobbat på MediaMarkts fotoavdelning.
Hon ska hjälpa mig att hitta en bra och billig kamera.

Så nästa helg kanske jag blir med ny kamera =) Den här är söt:
Fresten. Dom har ringt från BoConcept för några dagar sen. Våra möbler har kommit! På måndag kommer dom hit med allt. Soffa, soffbord och sideboard. Naaajs!



Kommentarer
Tinna

Jag vet vem som kan fixa billigaste priset på den kameran...& jag jobbar INTE på det där stället som börjar på M!!! Kram bigbig sis :)

2009-10-10 @ 11:13:30       Blogg: http://isinge.blogg.se/
Morgan

Jag kan hjälpa dig med en kamera =) Finns en skit bra kamera på Media Markt med bra pris! =D

2009-10-10 @ 22:14:01
Linda

Morgan: Tips välkomnas! =)

2009-10-11 @ 00:41:57       Blogg: http://paivys.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0