Önskelistan

Nu närmar sig julen med stormsteg, och även min födelsedag =)
Har verkligen ingen aning om vad jag vill ha i julklapp/present...
Har man råd så köper man det själv. Annars lär ingen annan heller ha råd..

Aja.. Försöker skrapa ihop en liten önskelista här:

Spel
- Party Alias
- Med andra ord
- Galenpanna
- Med vilda gester
- Trodde du ja!

Disney-filmer (brända går bra)
- Mulan
- Skönheten och Odjuret
- Bernard och Bianca
- Bernard och Bianca i Australien
- Micke och Molle
- Djungelboken
- Pongo och de 101 dalmatinerna
- Törnrosa

Presentkort
- A6
- Gina Tricot
- ONCE


Jaa... Det är vad jag kan komma på sådär ur huvudet...
Till nära och kära som känner sig träffade... Vad önskar ni er??



Kommentarer
Tinna

Här kommer vår önskelista:

Jag: en crosstrainer!! /HAHA/ Skämt åsido, jag skulle jättegärna vilja ha en cd m Jon Bon Jovi - gärna nån form av "best of..." Bara bästa låten är med! (hint; kolla titeln på min blogg!)

Jag har ett kalastips gällande julklapp till sambon, men eftersom han gärna läser din blogg så påminn mig på söndag så säger jag det då.

Simon drömmer om ett "Den försvunna diamanten" kostar säkert mer än vi kommit överrens om men isf kan ni ju lägga ihop m minsta syster eller nåt...Han önskar sig även presentkort/pengar så han snart når sitt sparmål (900:- till den nya legobyggsatsen han gärna vill ha!)

Sanna önskar sig prylar till dockhuset - gärna ett akvarium, gardiner (finns 3 fönster!) blommor till fönstren, mattor etc. Annars gärna klänning/tights i stl 116.

Det var det hela som jag kom på...



Vilken tid på söndag startar Disneyspelgalenskapen då??

Kram bigsis :)

2009-11-13 @ 14:08:32       Blogg: http://isinge.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0