Foundationborste från Kicks

När jag var på A6 med Helén igår innan festen lyckades jag faktiskt hitta en lagom rockig topp till festen. Vi behövde båda dessutom lite småsaker på Kicks. Jag behövde dagcreme, och impulsköpte även en foundationpensel. Så går det när det står grejjer vid kassan =)

Den kostade 100 kr, så det tyckte jag var överkomligt. Testade den igår till festen. Funkade superbra! Det är visserligen min första foundationpensel, har tidigare använt makeup-svampar. Och på senare tid har jag dessutom skippat foundation helt och bara använt puder...

Hur som... Blev positivt överraskad av denna pensel! Kommer garanterat fortsätta använda den! Dessutom behöver man inte alls mycket foundation, penseln drygar ut, så du endast behöver ett tunt lager. Senare vill jag byta upp mig till en pensel från MUS, men denna duger garanterat så länge.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0