Vilken härlig fredag!

Det var så supertrevligt igår! Vi åt middag på Jensen's Böfhus. Bästa jag någonsin ätit! Henke, Patricia och Jonas hinkade i sig alkohol under heeela kvällen.. ;) Jag körde, så jag drack inget under middagen. Så trevligt hade vi.

Efter maten åkte vi hem till oss där flickorna drack vin och grabbarna öl, whiskey och konjak. Hehe. Patricia drack med konjak. Så jag hade rätt roligt åt de tre framåt småtimmarna.. =)

Dom lånade Henkes pärons lägenhet över natten. De kom in i förmiddags med nyckeln och tackade för sig.

Nu får det bli lugnt ikväll. Synd att Henke är så himla bakis, för han orkar inte göra något... Så jag har liiiite tråkigt, och solen skiner ute...

Nästa helg blir det maaaassa fest! ;) Jönköpings marknad och Rix FM festivalen. Så det blir party både fredag och lördag.. Gööött... Kommer bli såå roligt! *woho*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0