Rosa delfin

Har ni hört detta?? I Lousiana har man sett en rosa delfin. Den lever normalt i sin flock, med enda skillnaden att endast den är rosa. Varför rosa? Dom tror att det kan vara pga inavel som den blivit albino. Pga färgen behöver den flockens beskydd mot hajar för att överleva. Läs hela artikeln här.






I övrigt har dagen varit bra. Har ju inte haft tillgång till varken internet eller telefon eftersom ComHem legat nere hela dagen... 500 000 hushåll blev utan tv, telefon och nät... Var max en timme sen internet kom tillbaka... Även avbrottet kan ni läsa mer om här.

Aja... Nu är man tillbaka igen. Gud vad handikappad man känner sig utan internet... Idag åkte jag till jobbet för att lämna mitt senaste läkarintyg. Imorgon ska jag skicka in blankett och alla läkarintyg till Försäkrningskassan för smittbärarpenning... Hoppas det inte tar alltför lång tid att få pengarna...

Sen tog Henke med mig till A6. Vid Valborg bröt jag ihop under natten. Det är mycket nu. Det är sjukt jobbigt att vara sjukskriven samtidigt som Henke är arbetslös... Min längtan efter katt tar död på mig. Jag behöver verkligen skor, har letat som en galning bland billiga skor, men hittar inga... Så idag hjälpte Henke mig. Han köpte ett par jympaskor åt mig. Tack älskling! Sen fick jag en bonus med, då han betalade för ett rosa läppstift från Dior =) Nu känner jag mig nästan lite bortskämd!



Kommentarer
Patricia

Aw gumman da!!Söt han är henke!!! hmm ja du få man komma och våldgästa på freda!?eller behöver du vila dig innan kryssningen?kramar

2009-05-06 @ 17:15:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0