Träffa valp imorgon?

Som vanligt har Cool gått runt och gnällt sen Henke åkte till jobbet. Nu har han dock lugnat ner sig och ligger bakom mig.

Vi ska åka till EM imorgon och se ifall vi hittar någon soffa där. Sen ska vi kanske hälsa på en gammal klasskompis till mig som skaffat sig en liten staffevalp. Ska bli roligt! Till helgen ska vi förhoppningsvis åka och hälsa på Donna och hennes valpar.

Hittade ett fint skrivbord på Severins som jag föll lite för. Känns onödigt att köpa det nu dock innan vi sålt de andra två.
     Jaaa, lillasyster, jag vet att du ska ha det ena.... ;)



Kommentarer
Malin

hihihi =D=D=D

2009-03-18 @ 10:29:13       Blogg: http://tmc.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0