Syrran är korthårig!

För er som känner mig och min familj så vet ni hur stolt lillsyrran är över sitt långa fina hår. Och det är faktiskt fint. Hon har, som många andra, funderat på att klippa det men aldrig vågat.

Vi har ju varit med som hårmodeller båda två vid ett tillfälle, men nu var det dags igen. Denna gång struntade jag i det, för jag är nöjd med mitt hår som det är och vill inte ha en drastisk förändring. Syrran gick. Gav dom fria händer. Och nu har hon kooort hår! =)
Det är jätteläckert! Hon ser så vuxen ut!

Jag har med gått i tankarna att klippa mig kort. Har ju gjort det förut. Vet att jag passar i det. Men det är ju det här med att våga... Jag har under många år kämpat för att få tillbaka mina längder, därför vågar jag inte klippa det kort när det är på väg att bli långt igen.
Men jag blev riktigt sugen på att klippa det kort när jag såg syrrans hår!

Bilderna gör henne inte ens rättvisa =) Frisyren är såå läcker!



Kommentarer
anna

Jätte fint malin :) Tummen upp

2009-04-01 @ 14:36:45
sara

gud va snyyyggt! åh herregud...nu blev jag med sugen

hälsa henne att jag gillar det skarpt!! läckertt!

Du känner inte för ullared på lördag...puss

2009-04-01 @ 20:22:26       Blogg: http://snoangeln.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0