Massa mat i magen

Idag har man nog inte gjort annat än att äta... Först åkte jag till vårdcentralen för att lämna prov. Sen hem och duscha och cykla in till stan för en lunch med Anna och flickorna. Blev en kycklingsallad med pasta...

Sen cykla hem och direkt iväg till farmor. Där blev det middag, efterrätt och sist men inte minst kaffe och kakor. Henke däckade i farmors soffa efter maten... Malin fick en superfin halsduk som farmor stickat. Jättefin! Lila såklart, därför jag lät syrran få den... ;) Med mig hem fick jag receptet på farmors biskvier, supergoda!

Imorgon blir det massa rännande...
- Ska till Gina Tricot och köpa linnen och toppar.
- Till Lindex där Anna hittat over knee-strumpor på rea.
- Hemtex där dom har fina nattdukslampor.
- Ekohallen och leta spel. (Nya lika par leka bäst och Brainstorm.)
- Någon affär jämte Eko där jag ska köpa garn så jag med får en halsduk av farmor ;)
- Möte på BoConcept. Även om vi typ bara ska ha soffbordet därifrån nu...
- Eventuellt kommer en fd jobbarkompis till Henke hit på eftermiddagen...
- Sen ska vi hälsa på Donna och valparna! =P Kameran ska med!

Jag borde vara proppmätt, men magen gnäller lite. Eftersom kylskåpet är heeeelt tomt så får det bli en vända till Max. Ett minimål... ;)
     Vi är väldigt glada över att vi inte åt på Alcamo. Pizzerian där så många blivit sjuka... Samma dag som det bröt ut där tänkte Henkeoch jag åka dit. Men dom hade stängt. Tur det. Orka åka på ännu mer grejjer...

Chefen ringde från jobbet idag. Undrade hur det gick. Ganska uppenbart att dom vill ha mig där över påskhelgen... *suck* Visst vill jag tillbaka till jobbet, men extra press känns sådär. Sa iaf att hon kunde ringa och prata med min doktor. Så hon vet precis hur det ligger till, och dom kanske tillsammans kan komma på ett sätt att få mig tillbaka till jobbet.
     Men som syrran sa: "Vet inte om jag vill handla i en butik där en i personalen har salmonella."



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0