Löshår och HV71

Var ju bara tvungen att prova mina toffsar från Happyhair. Dom var liiite för mörka, men jag kommer säkert färga det mörkare iaf ;) Ignorera lappen på min nya klänning...





Och så lite HV71. I skrivande stund pågår det en match. Självklart hejar jag på mitt lag, även om hockey inte direkt intresserar mig. Det är Henke som tittar på matchen. Efter två perioder leder HV med 4-0. Snudd på utklassning =) Henke tyckte spänningen försvann i och med den stora ledningen, så han bytte kanal. Men jag sa att han gärna får titta. Då ser vi att 1 ½ minu in i tredje perioden leder HV med 5-0! HAHA! UTKLASSNING! Håååveeee blååååå! ;)


UPDATE: 7-0 till Håve! ;) Utklassning!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0