Förkyld och sömnlös

Här sitter man mitt i natten. Klockan är snart halv fem på morgonen... Har legat och vridit mig i sängen, men kan bara inte somna. Det rinner i näsan, samtidigt som det är stopp, vilket ger mig huvudvärk. Nästippen börjar bli öm av allt snytande... När jag legat en stund slog jag bara upp ögonen och insåg att jag bara inte kunde somna.

Jag känner mig förkyld, seg och förvånadsvärt vaken... Så jag kommer säkert bli sittande här. Det finns inget värre än att ligga i sängen när man inte kan sova. Speciellt när man har en snarkande hund jämte sig...

Aja... Tänkte jag skulle sätta mig och spela lite dataspel för att fördriva tiden. Henke är ju hemma om två timmar. Kanske blir lättare att somna om han ligger bredvid...



Kommentarer
sara

skönt att veta att man inte har något att gå upp till..:)

2009-03-05 @ 21:10:57       Blogg: http://snoangeln.blogg.se/
Jenny

Du är utmanad!:) Kolla in i min blogg.

Hoppas du kryar på dig snart, vet precis hur det känns!:( Är med förskyld & sömnlös!

2009-03-06 @ 14:22:34       Blogg: http://waiting4u.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0