Ännu mer shopping

Mötte upp lillasyster i staden idag. Hon ville titta efter en lång tröja. Vi gick in på Gina Tricot där vi köpte varsin klänning. Jag en lila och hon en svartvit. Sen köpte vi varsin bolero på Vero Moda. Jättefina! Hon köpte en svart och jag en beige. Hittade en fin topp på Vero Moda som jag ville köpa, men lät bli. Man är ju inte gjort av pengar... ;)

När jag kom hem visade sig att Henke hade köpt en försenad födelsedagspresent till mig. Söto! Jag hade spanat in en auktion på tradera. Min Dior J'adore parfym. Dock missade jag den, vilket gjorde mig besviken eftersom det var den enda som fanns. Så då hade Henke vart så söt och köpt den till mig istället =) Så glad blev jag!

Sen köpte jag ett lila nagellack från Isadora. Wonder Nail i färgen 630 Sweet Violet. Gillar denna serie starkt, då det torkar snabbt och håller länge. Nu har dom även en extra bred borste som gjorde allt såå mycket lättare! Massa plus!






Kommentarer
Malin

Faan va najs det lila nagellacket var! =D

Du kan ju få göra en liten fransk manikyr på mina naglar om du vill =D

2009-03-12 @ 23:51:35       Blogg: http://tmc.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0