Sjuker...

Började känna mig dålig redan natten till måndag. Svettades och frös om vartannat. Mådde inte särskilt bra på jobbet. Tre värktabletter senare mådde jag dock bättre.

Natten till idag var värre. Svettades som fan. Kunde inte andas. Vid ca 03.30 gick jag upp för att dricka. Gick tillbaka till sängen. Den var dyblöt. Orka lägga sig där igen.. Så jag tog min favvofilt och la mig i soffan med Donna.

Vaknade tidigt imorse av lilla Donnis som, som vanligt, kröp upp tätt intill mig och ville morgongosa. Fy attan vad gott jag sov i soffan!

Jobbet idag gick relativt smärtfritt. Huvudet som spökar bara. När jag kom hem och slappnade av däckade jag i soffan. Frös som fan. Tog tempen. 39.5 i feber.. Attans.. Fick ringa jobbet...

Blir väl hemma imorgon med.. Men sen vill jag tillbaka till jobbet...

Nu ska jag ta min filt, tjocka tröja och mysa i soffan med glass!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0