Midsommarhelgen..

I sista stund blev midsommarfirandet inställt. När Finduss väl hittat kattvakt så fick vi veta på midsommaraftons förmiddagen att vi inte kunde ta med hundarna. Det var ju synd att det inte var kollat i förväg, men eftersom inget ändå var bestämt förrän typ kvällen innan så hade jag ändå inte hunnit hitta the spirit of midsummer-känslan än. Vi åkte till päronen istället. Prövade mitt nya spel Brainstorm. Det är så himla roligt! =)

Det märks ju att man börjat jobba, blir så himla trött på kvällarna. Åkte hem från päronen strax efter klockan tio på kvällen. Tittade på Natt på muséet 2. Inte lika bra som 1an. Höjdpunkterna i trailern är väl det enda som är riktigt kul, men det är ändå roligare i trailern än i filmen. Men men.

Idag har vi haft vårt eget lilla midsommarfirande. Handlade med mig sill, potatis m.m. från jobbet igår. Så idag åt vi midsommarmat och lyssnade på riktiga sommarlåtar som Änglamark, Jag tror på sommaren och Sommar, sommar, sommar. Med ett lugnt regn ute satt jag med ett leende på läpparna. Var först besviken för att man inte fått fira midsommar alls, men vår lilla middag idag hade faktiskt riktigt midsommarkänsla. Avslutade firandet med en kopp kaffe. Mys...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0