Massa folk på jobbet...

Men vad kan man vänta sig dagen innan midsommarafton? Igår var det ändå relativt lugnt. Men idag... *ojojoj* Vi är oftast en kassörska, ibland två. Idag var vi i princip alltid två. Ofta tre. Ibland till och med fyra. Vid ett tillfälle hade vi nog behövt en femte kassa... Såå.. Satt nog i kassan nästan hela tiden mellan 11-17...

Så fort jag kom hem tog jag en dusch. Guuud, vad jag vill ha ett bubbelbad! *suck*

Har även bakat kladdkakemuffins idag. Fick en beställning till imorgon... ;) Ett par skånska polare till Henke ska till huvudstaden och parta över midsommar. Dom tar ett stopp i Jönet för att plocka upp Huttan. Och kan ni tänka er, ryktet om mina frysta kladdkakemuffins har nått Skåne. ;) Så grabbarna ville att jag skulle baka till dom. Så då kommer dom alla hit för lite whiskey, kaffe och kladdkaka. Henke får meddela mig vad dom tyckte sen, för jag jobbar ju då..

Nähä.. Nu ska jag fixa toppingen till mina muffins, sen sova! *snark*

Btw... Midsommarplanerna blev av ändå! I sista minuten lyckades Finduss övertala sin bror till att ta hand om kissen, så nu är det fritt fram att åka dit. Blir till att stressa hem efter jobbet. Göra sig iordning lite snabbt. Packa lite, och dra iväg =)

Kollade banken nu, och jag är 32 500 kr rikare!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0