Klirr i kassan!

Äntligen händer det något! Idag har det vart mycket samtal mellan försäkringskillen till Henke. Henke till mig. Henke tillbaka till försäkringskillen.

Denna kille från Försäkringskassan hade tydligen försökt nå mig på mobilen. Ringde hem där Henke svarade. Henke ringde upp mig, sen ringde försäkringskillen upp Henke igen. Han ville veta hur många timmar jag skulle ha jobbat mina första sjukdagar, eller något sånt. Så fick då även veta att jag får mina pengar om två dagar!

Jobbet gick bra idag. 7 ½ timme. Stängde med Malin. Jag fick ansvaret. Ska nämligen ha egen stängning imorgon, så fick passa på att friska upp minnet när Malin var med. Stressigt, men det gick bra. Smarthuvud som jag är så råkade jag stänga in kontorsnyckeln, ja gissa vart? Inne på kontoret... Och för att komma in dit måste man ha, ja gissa vad? Nyckeln... Fick snällt ringa Jenny som fick komma med sin nyckel. För övrigt gick det bra =)

Jobbar till 18.15 på midsommarafton, men sen är jag ledig helgen. Gööött...
Vad har ni för planer till helgen?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0