Bilder på vovvarna

Efter en del krångel med ComHem om vårt internet så har det börjar ordna upp sig. Igår, för första gången någonsin, kan jag ladda upp bilder utan att internet lägger ner. *woho*

Så nu bjuder jag på några bilder på vovvarna. Henke har även hittat min usb-sladd till mobilen när vi rensade, så det kommer snart lite mobilbilder på hundarna med.

Tror även att Donna börjar löpa snart... Hon kissar mycket mer på promenaderna, och Cool ska alltid vara att slicka på henne och överallt där hon legat. Så sängen är blöt av hans dreggel... Trevligt...





Kommentarer
Tinna

Vilka fina bilder! De är sötast i världen Donna & Cool :)

Känner att jag behöver en kurs hos min syster igen, vill oxå kunna lägga in text i bilderna sådär. /Snyggt!/

Btw; kolla in vovvarna i min blogg - vi kan ha hittat rätt ras ÄNTLIGEN, ska prata med en valpförmedlare inom denna rasen först bara. (hon är dessutom en gammal vän till oss så....känns bra!) Kram big sis :)

2009-07-23 @ 10:38:45       Blogg: http://isinge.blogg.se/
Johan

Fina bilder! Donna ser riktigt tränad ut för att precis ha haft valpisar, eller har ni fotoshopat;-)? Coolis e så fin, det är så gött att veta att han har det bra hos er. Ha det bäst! /Johan

2009-07-28 @ 22:01:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0