Trött...

Fått sån huvudvärk nu. I övrigt mår jag bättre. Men huvudet och halsen envisas...

Donna har varit så jobbig nu runt nyår. Vägrar gå ut. Eller så kissar hon lite snabbt och sen skyndar hem. Men nu har jag börjat få pli på henne! Det är lite roligt, för annars lyssnar hon mest på mig inomhus och på Henke utomhus. Men han har kämpat med henne dom senaste dagarna och bara lackat. Så jag har fått hjälpa honom lite med promenaderna trots att jag varit sjuk. Och det har gått bra! Har fått henne att inte vända hem, kissa hela två gånger. Ja, hon uppför sig ju =)

Igår började Henke jobba natt igen. Så sista promenaden fick jag gå själv med dom. Gick jättebra! Donna tvekande några gånger, men jag var bestämd och fortsatte gå och hon följde med. Himla stolt är jag faktiskt att jag, som för tillfället inte har mycket kraft i kroppen, fått henne att lyssna på mig. Utomhus dessutom ;) Min duktiga tjej!

Thailand närmar sig med stormsteg, och jag hoppas bara jag kommer bli helt återställd inför resan! Henke börjar känna sig lite dålig, men jag har förbjudit honom från att bli sjuk nu.... ;)








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0