Nytt pass...

Har inte hittat mitt pass, så Henke ringde polisen så vi spärrade mitt gamla pass. Så det var ju bara att hoppa i duschen, sminka sig till max för att se någorlunda frisk ut, så åkte vi in för att fixa ett nytt. Jippie... Sjukling som man är, det kortet kommer jag dras med i fem år... Hade ju inte så mycket val, vi var verkligen ute i sista minuten. Planet går på tisdag eftermiddag/kväll. Samma dag ska jag hämta mitt pass...

Nu är man hemma och helt slut... Uppiffad och sjuk... Vilken kombination...

Tittade i postlådan när vi kom hem. Hade äntligen fått hem mina piercingsmycken från tradera. Två tungstavar och tre navelsmycken. Mycket nöjd!

Nähä... Nu ska jag värma honungsvatten och krypa ner i soffan...



Kommentarer
Sara

sjuk ska man ju inte vara:( tråkigt....annars då? ha de gött! måst ses nångång snart! kramar

2009-01-05 @ 17:06:24       Blogg: http://snoangeln.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0