My Dog

Idag blev det en tidig morgon. Största snyggsyster med famlij kom och hämtade mig 7.30. Så åkte vi till Göteborg för att gå på My Dog. Såg massa fina hundar. Min största förvåning var den ursöta Chihuahuan (!) som jag knappt kunde släppa med blicken.
     Det bjöds även på hundteater i stil med Galenskaparna. Jätteroligt! Vi tittade runt bland olika raser. Syrran fastnade vid dom plattnosade råttorna (a.k.a. mopsen) och jag kollade staffarna. Missade tyvärr amstaffarna, men fick se några som var kvar iaf.

Nu är man hemma och snart kommer Pernilla och två vänner hit så ska vi festa lite. Blir ju det sista innan vi åker till Thailand =) Var tvungen att slänga mig i soffan en stund bara, är helt slut efter en lång dag med hundar.

Ska väl städa undan lite innan folket kommer...

Ha en bra helg!



Kommentarer
Sara

hej, nej dom är ju alldeles för stora...tror seriöst mina fötter krymper(!)

testade dom, och då kommer patrik med kameran:)



Dom är ju så sööta....gör ont i en när så fina skor går till spillo....:(

2009-01-03 @ 19:30:12       Blogg: http://snoangeln.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0