Begravning...

Idag var det begravning för farfar. Hann precis dit, massa krångel på vägarna... Har nog aldrig tagit så lång tid att ta sig till Norrahammar förut... Men men... Det var en fin begravning. Samling hos farmor efteråt. Trevligt.

Har försökt spela lite data. Men gick inte så bra. Försökte fixa bloggen. Men gick inte så bra. Har lite ångest inför morgondagen. Ska jobba lör-sön nu. 10-timmars pass... Känner mig inte helt kry, men tillräckligt för att jobba igen. Hoppas bara jag fixar dom långa passen utan att bli dålig igen...

Känner mig stressad inför resan med. Vill inte må sämre när jag äntligen börjar må bra igen. Kommer som sagt jobba hela helgen, så har inte tid att fixa något alls inför resan. Jobbigt...

Aja, får hoppas att kroppen orkar med morgondagens arbetspass.....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0