Alla blir sjuka...

Det tog mig nagra dagar att aterhamta mig fran magsjukan. Sen blev Peter och Sofie med sjuka. Inte lika illa som jag dock. Nu har Henke med blivit sjuk. Jag och Henke har missat 2 planerade utflykter. En vacker o (som tydligen inte var sa mycket att ha) och elefantridning i djungeln idag... Vi far se om han hinner bli frisk och orkar. Annars far vi ta pengarna tillbaka...

Har ju antligen hittat en bra shoppinggata! Vi var inne alla fyra i Phuket Town for att kolla in shoppingcentran som finns dar. Inget att ha. Blev uppraggade av en taxichauffor som skjutsade oss till ett shoppingcentra, sen till en gata han tipsade om, Expo. Nagon marknad eller liknande. Jattebra! Billiga fasta priser med trevliga thailandare som inte forsoker dra in en och tvinga pa en massa skit. Var bara dar en timme, sa Henke och jag ska forhoppningsvis dit igen innan vi aker hem pa onsdag.

Ojoj... Nu gar tiden fort... Vi har hemlangtan allihopa! Langtar hem till kalla Sverige och till mina vinterklader! Galet, eller hur? ;)

Man har ju inte fatt sa mycket farg... Det far jag visserligen aldrig, men nu har det varit sa otroligt varmt att jag klarar bara inte av att ligga i solen... Sa pa playan ligger jag i skuggan och dom andra tre soldyrkarna ligger och steker i solen. Men men... =)

Jaja... Detta blir kanske det sista inlagget fran Thailand. Nu maste jag ivag och handla lite till min sjukling.



Kram Linda
Kommentarer
Johan

Hej! Hoppas ni kryar på er och får en bra semester, har snackat med Henk och efter ngt litet missøde (från Cool naturligtvis :-D ) verkar det fungera bra før lille Coolis och Donna. Ha det gøtt! Ønskar Johan från ett grisekaldt Norge.

2009-02-03 @ 14:21:58
Anonym

när är du hemma????

2009-02-04 @ 20:14:20
Sara

när är du hemma???? :( inte hört nått...:( inge vykort heller.....hör av dig så fort du e hemma!

2009-02-04 @ 20:15:16       Blogg: http://snoangeln.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0