Tillbaka från sjukhuset

Jaha... Då har man för första gången varit på sjukhuset, som patient... Mindre kul. Men hellre det än att ligga kvar hemma iaf...

Jag blev ju sjuk direkt när vi kom hem från Thailand. Hög feber, frossa... När febern återigen nästan var uppe i 40 grader åkte vi till vårdcentralen. Dom skickade mig till akuten. Där såg dom att jag hade 40,6 i feber... Såå, dom la in mig på infektion där jag fick dropp och antibiotika i några dagar.

Nu är jag hemma igen. Sjukskriven i två veckor. Men känner jag mig frisk kan jag gå till jobbet innan dess. Nu känner jag mig piggare iaf. Var väl tur att jag åkte till sjukan när jag gjorde. Det kunde ju blivit värre...

Henke vart tvungen att köra Cool till uppfödaren när jag låg på sjukhus. Henke jobbar ju natt, jag är inte hemma. Cool klarar inte att vara ensam så länge. Så i dagarna nu ska vi hämta hem honom igen.

Känns skönt att kunna äta relativt normalt igen. Har ikväll ätit ris och fiskbullar ;)
Nu blir det tv!



Kommentarer
Malin

Jag kommer hem nästa vecka igen så jag kan göra dig sällskap om du är hemma och har lust! =)

2009-02-11 @ 21:26:30       Blogg: http://tmc.blogg.se/
Johan

Trist att ni har varit sjuka, hoppas det fixar sig:-). Saknar den lille som faan, jag ska kolla när jag kan få ledigt och hälsa på, om det fungerar med er förstås? Ha det bäst och hör av er om det är ngt med Coolis :-) Ha det bäst!

2009-02-11 @ 21:36:50
sara

välkommen hem!

2009-02-11 @ 21:51:20       Blogg: http://snoangeln.blogg.se/
anna

usch, det låter inget vidare.. skickar en stor kram till dig hör av dig om jag kan hjälpa dig på något vis.. dricka te, städa vad som.. kramar

2009-02-12 @ 06:26:39
Jenny

Fy...Skönt att det är bättre nu!:)

2009-02-12 @ 12:15:02       Blogg: http://waiting4u.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0