Sjukling...

Jaha. Då var man hemma från Thailand. Första natten hemma åker jag på 40 graders feber. Ena stunden hackar jag tänder, i nästa svettas jag som en gris. Börjar få nackspärr, och huvudet ska vi inte tala om.... Känner mig bättre än i onsdagskväll, men mår fortfarande skit.

Det är ju inte riktigt klokt egentligen.. Bli sjuk tre gånger på en månad. Först precis innan vi åkte till Thailand, sen nere i Thailand, och sist precis när man kommer hem... Känns inte kul. Dessutom är nästan alla sjuka på jobbet med, så man får ju nästan dåligt samvete för att man är sjuk. Vilket egentligen inte känns rätt. Många gånger har jag gått till jobbet trots att jag borde ligga i sängen, men denna gången kan jag verkligen inte. Är inte så mycket att göra när man har feber och knappt kan ta sig mellan sängen och badrummet...

När jag blir frisk och har lite mer ork ska jag berätta mer om Thailand och lägga upp lite bilder.

Nu ska jag ta en kalldusch och försöka få i mig lite mat...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0