Ännu mer sjukskriven...

Idag fick jag ett samtal från doktorn. Han frågade hur jag mådde. Sa att jag mådde bra och tänkte börja jobba igen. Då sa han att han hade dåliga nyheter. Jag får inte jobba. Proverna hade visat att jag har salmonella... Såå, nu måste jag till vårdcentralen en gång i veckan och lämna prover...

Lagom kul att behöva ringa jobbet och säga att man nog blir borta en månad till, istället för att meddela att man kommer tillbaka... Har iaf inte husarrest. Måste alltid tvätta händerna med handsprit, men jag får iaf vistas bland folk.

Henke får ju sköta handlandet. Jag får ju inte ta i livsmedel...




Hjälpte Finduss med sin blogg idag. Blev fint tycker jag =)



Photoshopade Finduss =)



Finduss lyckades gräva fram denna "underbara" bild från E-lux -06 (?)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0