Tjejsnack #35 - Julen

Vilka färger har ni till jul?
Jag och min sambo är dåliga på att julpynta. Men det går väl i rött. Lite grönt och guld.

Skickar du många julkort?
I år kommer faktiskt bli första året vi skickar julkort. Har inte fått iväg dom än, så nu börjar tiden bli knapp. Blir max 10 stycken. Familj och nära vänner.

Köper du julklappar till många, vilka?
Har fyra syskonbarn. Dom är väl dom första man köper julklappar till =) Sen har jag fyra syskon, varav tre har respektive. Fast dom brukar få en julklapp tillsammans. Mina päron, Henkes päron. Min farmor, Henkes mormor och morbror. Några få nära vänner.
     Kanske dags att börja köpa julklapparna, eller hur? =)

Spelar det någon roll om klapparna inslagna i affären, eller vill du göra det själv?
Gör dom det i butiken, så känns det smidigt. Annars tycker jag det är mysigt att slå in dom själv, med min egen prägel. Sen är jag perfektionist, så mina egna julklappar blir altid fina... ;)

Hur ser din adventsstake ut som man tänder varje söndag?
Vi har som sagt inte alls mycket julpynt och liknande. Vår enda adventsljusstake köpte vi förra året. På rea... I år har vi inte ens plockat ner den från vinden.. Jag minns faktiskt inte ens hur den ser ut... =)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0