Helg med julgodisfabrik

Det har varit en fullspäckad helg...

Fredag:
Jobbade. Firade Finduss på kvällen, hon fyllde 23 år. Vart en ganska lugn kväll. Två glas vin och invigning av Helt Hysteriskt. Och det spelet levde ju upp till namnet.. Kul var det iaf =)

Lördag:
Julgodisfabrik med mina systrar och Henke. Blev inte så mycket mer än att fixa Mozartkulorna, för min del iaf. Lillasyster testade deras Eyetoy.
På kvällen åkte jag och firade Emelie som fyllde 25 år. Hade en liten present till henne, hon vart överraskad och glad =) Även Henke var där en liten stund. Det blev Buzz och Singstar, sen utgång. Hade riktigt roligt faktiskt!

Söndag:
Ännu mera godisfabrik. Jag och Henke kom dit sent, så systrarna hade redan fixat mycket. Doppat allt i choklad. Henke ville göra knäck, slutade med att jag fick stå och passa det. Det blev bränt och misslyckat =) Spelade en omgång Kort & Lång.

Idag:
Blidde mer jobb, dock bara ett 5-timmarspass. Efter jobbet åt vi middag ute på Aqua i stan med Henkes päron. Dom har ju praktiskt taget bosatt sig utomlands. Vart hemma nu en vecka, åker igen imorgon. Så vi passade på att gå på restaurang innan dom drar igen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0