Färjans båtpastor Ruth

Ni vet kvinnan som är med i Färjan? Hon som är så grymt översminkad och ofta har en chockrosa Gina Tricot-klänning eller liknande?

Såg en kvinna som var så ruggigt lik henne på jobbet. Hon frågade efter svartvinbärssaft har jag för mig. Sen såg jag henne igen. Denna gången hade det läckt ut diskmedel när hon storhandlat, så hon ville lämna tillbaka hela sin överfulla kundvagn.

Jag tänkte, herregud, det måste verkligen vara hon... Gjorde lite efterforskningar, och mycket riktigt. Ruth, båtpastorn från serien Färjan, bor i Huskvarna och har handlat hos oss =) Lite coolt.. Eller nåt...


För de som är intresserade av hennes blogg, så finns den här.






Kommentarer
Färjan-Ruth

Kul att du hottade min blogg. Ja det är jag. När jag handlade hos er så hade jag intespillt nåt, det låg kladd på hela rullbandet som luktade nåt starkare än diskmedel du. Gud välsigne dej och ha en fin Jul. Kram...

Glöm inte att se på Färjan Special på Måndag den 21 Dec. Kl. 20.00 på Kanal5.

Kraaaaaaaam

2009-12-15 @ 19:57:52       Blogg: http://www.boatpastor.wordpress.com
Färjan-Ruth

Hittade min blogg ska det vara...Ännu mera blessings... Ruth

2009-12-15 @ 19:58:47       Blogg: http://www.boatpastor.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0