Kåta hundj*vel...

Donna löper, och det gör Cool helt tokig. Vi har tvingats ha honom inlåst i Donnas bur i två dagar för han är så upphetsad och frustrerad non stop så jag undrar om han får en hjärtattack snart...

Henke hade låst in dom i var sin bur när han skulle köra mig till bussen till Göteborg. När han kom hem hade Cool totalt köttat sin bur och slitit ner allt som stod på buren. Han hade tuggat sönder det mesta och käkat upp en ask med hundgodis som han hittat...

Såå, Moses har haft sönder en bur och Cool en annan... Vilka bröder...

Hur som, Cool är helt galen, och det börjar bli rätt påfrestande. Donna låg och sov i min famn heeeela natten, vilket är rätt ovanligt. Hon ligger helst på sitt eget täcke. Kanske kände hon att hon fick vara ifred från Cool när hon låg hos mig. För Cool väckte mig titt som tätt under hela natten när han försökte komma fram till Donna. Det var riktigt jobbigt, jag knuffade iväg honom och var så fruktansvärt trött....

Hoppas Donna löper färdigt snart så allt blir som vanligt igen.



Kommentarer
Jenny

Ååå...jobbigt!

Det kommer ju vi med få stå ut med sen när lilla Billy blivit gammal nog!:)

2009-08-04 @ 18:35:59       Blogg: http://waiting4u.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0